לקוחות ניסטל אומרים תודה

הסוכנות מקפידה על מתן שירות ברמה גבוהה, מענה מהיר, איכותי ומקצועי לכל לקוח. הלקוחות שלנו יודעים שיש להם על מי לסמוך. אתם מוזמנים לקרוא כאן מכתבי תודה מלקוחותינו המרוצים.

אורן יקר שלום לך.
אנחנו אומנם טרם הכרנו פנים אל פנים, אך ברצוני לכתוב לך כמה מילים. אפתח בכך שהיום נכנס לחשבון שלי סכום של 22,170 ₪ על הטוטאלוס של הרכב.

לפני כשבועיים וחצי התקשרתי אליך, זרה לחלוטין, רק קול מעברו השני של הקו, ככה באמצע היום, נחתי עליך ללא התראה מוקדמת ואתה עסוק במתן שירות ללקוחותייך הרבים אני מניחה (ומקווה בשבילם) מצאת את הזמן והפניות הרגשית להכיל אותי ולהיות קשוב באמת.
אינני מבוטחת שלך, (ואולי אהיה בעתיד הקרוב) ביקשתי שתסייע לי לקבל את הכסף המגיע לי בתאונה צד ג' מול לקוח שלך, כי חברת הביטוח שייצגה אותי, AIG, גררה את הטיפול למעלה מ-3 חודשים! לא עשתה באמת דבר למעני, רק דחתה את הטיפול עוד ועוד ועוד.

דבר שהביא זמנית, למצוקה כלכלית עמוקה שלי, כאם חד הורית ל-2 ילדים קטנים ואתה, אורן, נרתמת עבורי, מיד עשית טלפונים וחיברת אותי לעינת, נציגת ביטוח בחברתך, שטיפלה בי במסירות המאפיינת כנראה את כל עובדיך, כאשר אתה נותן להם דוגמא ודמות לחיקוי.

תוך שבוע ימים הכסף היה אצלי! ונפתח לי האוויר הכלכלי לנשימה. אין ספק שהפרסומת של שוקה "תפסה חזק", אבל אני מבקשת לומר בקול רם וברור, שחור על גבי לבן: כשמגיע הרגע שצריך טיפול של חברת הביטוח והרגע מגיע, "שני כהן" מ AIG אפילו לא ידעה להתנצל על מחדליה, היא תסגור את המחשב בשעה 15:00 ולא דקה אחרי, מבלי לחשוב לשנייה על הלקוחה שהיא נוטשת.

בעוד אתה, סוכן ביטוח אישי! עושה ככול האפשר ומעבר, למען האדם מולו אתה מתנהל, ואפילו עבורי, שאינני לקוחה שלך! ברגעים שכאלה נזכרים של "שוקה" אין תחליף נקודה, ושיש אנשים טובים באמצע הדרך.

אורן ועינת שתבורכו במעשיי ידיכם!
תודה, גלית כביר (טל)



נירית,
תודה רבה רבה מאוד על המאמץ שעשית בכדי להסדיר את ההתחייבות של הבטוח לביה"ח הדסה. עברתי את הניתוח, במושגים של בריאות ושל ניתוחים ככלל - זה נחשב ניתוח קטן ופשוט. אבל - עבורי כפציינטית, בהתייחס להרגשה שלי (חרדות) ובהתייחס להשלכות שלו על תפקוד (זמני) והחיים ככלל, המשמעות שלו היא הרבה מעבר לכך וברגעים כאלו של צורך להתמודד עם קשיים בתחום הבריאות ועם ההשלכות שלהם על נושאים נוספים העזרה שלך עבורי - הייתה מאוד משמעותית, מאוד תומכת ומאוד חשובה.

אז שוב - תודה רבה,
נאוה


ענת, את נפלאה! תודה רבה על הטיפול הזריז.
 

לימור לוטקר

ברצוני לציין את שביעות רצוני מהשירות היעיל,המענה המהיר והטיפול המהיר בפוליסות הביטוח/תביעות/החזרים וכו' מצד נציגות סוכנות הביטוח של אורן.
ההתנהלות מול ענת, עינת ונירית הוכיחה את עצמה בכל פעם שפניתי, תוך שימת דגש על יחסי אנוש מצוינים ועדכונים שוטפים היכן סטטוס הטיפול עומד.
יתרה מכך, היחס המקצועי בד בבד עפ שקיפות מלאה ושימת טובת המבוטח לנגד עינהן הובילו אותי להעביר ולרכז את כל הפוליסות שברשותי אל סוכנות זו.

בברכה, ע.